0744596830

Vânzări & Suport

00

Cart

HomeContact

Contact

Contactează-ne!

Pentru orice nelămurire sau asistență legată de comenzi, produse sau alte aspecte legate de magazinul nostru, suntem aici să te ajutăm.

Vânzări / 0744.596.830

Luni până Sâmbătă: 8:00 – 18:00

Duminică: 8:00 – 12:00

Suport / 0744.596.830

Luni până Sâmbătă: 8:00 – 18:00
Duminică: 8:00 – 12:00

Locație magazin

Botoșani, Romania
  • Tel: 0744.5696.830
  • Fax: –
  • Email: sales@gospodarasul.ro
  • Strada UZINEI 1, judetul Botoşani
Formular de Contact

Completează formularul de mai jos pentru a ne trimite un mesaj și vom reveni la tine în cel mai scurt timp posibil.

    Întrebări frecvente

    Care sunt modalitățile de plată acceptate pentru comandele plasate pe magazinul online?

    Acceptăm doar plata la livrare, în numerar (ramburs), pentru a asigura o experiență de cumpărare fără griji.

    Există taxe suplimentare pentru plata la livrare (ramburs)?

    Nu, nu există taxe suplimentare pentru plata la livrare (ramburs).

    Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit(ă) de produsul primit?

    Vă oferim posibilitatea de a returna produsele în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Vă rugăm să ne contactați și vom organiza returul.

    Care sunt condițiile pentru returnarea unui produs?

    Produsul trebuie să fie în stare nouă, neutilizat și în ambalajul original. Vă rugăm să consultați pagina noastră de Politica de Retur pentru detalii complete.

    Există un prag minim pentru a beneficia de transport gratuit?

    Da, oferim transport gratuit pentru comenzile care depășesc suma de 200 lei.

    Care este timpul estimat de livrare pentru comenzile plasate pe magazinul dumneavoastră?

    Livrarea comenzilor se efectuează în general în termen de 2-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.

    Pot modifica sau anula comanda după ce am plasat-o?

    În general, puteți modifica sau anula comanda înainte de livrarea acesteia. Vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil pentru asistență în acest sens.

    Cum pot verifica statusul comenzii mele?

    Puteți verifica statusul comenzii dumneavoastră accesând contul dumneavoastră de pe magazinul nostru online sau contactându-ne direct.

    Ce fac dacă primesc un produs deteriorat sau defect?

    Vă rugăm să ne contactați imediat și vom rezolva problema prin înlocuirea sau returnarea produsului în cauză.